Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Tuesday, August 30, 2011

MOVIES MANIAC

Kau tau maniac? Maniac tu stands for kita addict with something gitu gitu lah. So aku ni kiranya movies maniac. Dalam sebulan, it's a MUST for me to watch new movies! Macam last year, orang syok syok PMR, aku sempat gak enjoy tengok wayang time bulan nak PMR. Apa lagi mak bapak aku pokpekpokpek marah kat aku selalu sangat keluar tengok wayang, nanti dapat result teruk lagi mampuih. Last last, nahhhhh diam seribu kali diam tengok result PMR aku KA-BOOM. lepas tu dia orang dah tak brani nak sound if aku keluar selalu. Well aku bukan nak cakap sombong, you know it's a privilege for you if you know how to grab your time between the chance to study hard and chance to enjoy yourself 24/7. kau paham tak? Maksudnya, tak jadi masalah kalau kau enjoy selalu tapi kau tahu macam mana hendak bagi masa ngan study. Lagi lagi bila dah masuk Form 4 ni aku kira nya dah naik malas sampai result aku banyak yang teruk. Nasib lah mak bapak aku tak pokpekpokpek sebab dia orang GIVE A HIGHER EXPECTATION, kau tahu dia orang tak pokpekpokpek sebab dia orang ingat aku boleh dapat straight A's for SPM nanti! Aku takut pulak kalau hasrat tak menjadi nanti maley(*maley=memalukan) Adoh mak

Weh sorry asal pulak aku boleh terjun terus kat topik akademik aku?! Oh ya, cakap pasal movies maniac ni dalam bulan syawal ni, kau tau la kan budak budak time raya gerenti dapat banyak duit. Tu ada member aku banyak dapat income cehh sehari dah dapat kutip RM100+ haktuihhhhh, aku ni RM 10 je tauuuu :P Dah pulak tu, dah tahu aku ni movies maniac, bila dah terfikir hal duit raya nak masuk, apa lagiiii nak belanja pakai watch movies lah! Aku tak kesah kalau membazir ke apa, aku pun tak paham kenapa, macam kalau kita dah minat sangat kat something, kita pun tak kesah kan kalau berkorban? Pergh. Tapi tu la, aku kira nanti nak beli member card for movies! Senang la aku tak payah nak sempit kan diri berbabiqueue up nak tengok movies tapi bila kenangkan aku tak mampu nak bayar member card terpaksa aku korban kan dulu :( Tak pe la kan hahaha chill. Banyak list movies aku nak tengok, tapi aku rasa of course lah aku tak ada kesempatan nak watch semua movies aku minat! Ehh tak dapat, masa cemburu gila macam qcm98qa3n4y21qphv. Aku kiranya minat cerita nii


  • CARS 2
  • FINAL DESTINATION 5
  • SPY KIDS 4
  • THE ZOOKEEPER
  • RISE OF THE PLANET APES
  • HANTU BONCENG (Release Date:Wednesday, August 31, 2011)
  • THE SMURFS(Release Date:Thursday, September 01, 2011)
Banyak kan? Ye aku tau. Tapi aku rasa yang movie aku sempat tengok nanti tak lain tak bukan FINAL DESTINATION 5,HANTU BONCENG,THE SMURFS JEEE. JE? Gerenti layan siottt. Aku tak puas hati lah cuti ni sekejap je. Ye la, tak de masa nak tengok wayang apa semua sebab banyak busy ngan raya ni.

KAU ORANG AMACAM? ADA UPCOMING MOVIE YANG BEST TAK? :)

No comments:

Post a Comment