Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Tuesday, August 30, 2011

I'M BACK

Assalamualaikum people! Before that, aku nak susun 20 jari kaki tangan aku nak mintak maaf banyak banyak sebab lama dah tak update blog ni. Aku tengok blog aku dah macam kapal pecah pulak tak di update post, last post was in May. Aku bukannya apa, satu punya hal i was lazy as a pig bejit dinasour hutan semua mati nak mampus (*kejap ada tetamu datang raya) oh well well lepas aku rasa inspiration daripada kawan aku and other bloggers yang siang malam asyik nak blog aje, aku pun rasa nak active balik blog aku. Walaupun aku sebenarnya rasa malu lah or sakit hati tengok post aku dulu dulu. Annoying macam GKN IUTH7dqbin3icn paham sik? Aku nak delete post dulu dulu tu tapi sayang gak kan nak buat jadi kenangan. lagipun aku kan dah jadi blogger yang amatlah setia patuh jujur since 2008 dulu. Aku tahu kadang kadang aku ikot mood gak kalau nak update blog ni. Besides, aku dah da blog lain, I mean tumblr? Korang tau binatang apa tu? Tak tahu, diam je. Tu la aku excited nak mati design balik segala old template aku ke baru, cehh beraya jugak aku punya blog. Semua benda baru, picture aku pun baru. Ada rupa bajet macam model tak? Oh well, InsyaAllah after this Fas nak update sekerap kerap yang mungkin blog ni sampai si budak yang cipta blog ini nak mampuih tengok aku addict sangat update post. *EVIL LAUGH*

Oh ye, Fas nak ucap Selamat Merdeka Raya wahai bebudak tua muda semua! Mintak maaf sangat sangat kalau post ni korang rasa menyampah. Menyampah? Tolong sikit ye. :P

Aaaaaa sorry ye malas sangat nak upload picture aku untuk first raya! Toodles!

No comments:

Post a Comment