Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Thursday, September 10, 2009

GREAT.

geo class...
cikgu : mun anak, cucu awak nanyak ngn awak apa knderaan masa dulu, dpt awak tunjuk kt mereka.

haha. cikgu kdak mok bercucu cicit jak upa as she repeated word CUCU banyak kali.

sej class...

aku : cikgu, mahatma gandhi ya bukan ada byk isteri ka? bratus ratus dak ya nak?
sopea :(tetak)
& then the topic MAHATMA GANDHI turned jadi melelat bnda lain. haha. yeahh. topaz saja yang tahu bahh.

& then masa aku ngn farah jalan mok gi klas...

laki X : ktk org da insap sik ngn cramah tek?
farah : (whispered rah aku) kau mena x insap insap.
me : haha. aok eh.

& aku xmok mdh lebih lanjut. takut blog tok di banned lak.
rusuhan kaum jadi nya lak. :P

& masa jepun... masa ya sensei masuk rah bilit multimedia. mek org rah bilit akses. ya adibb & awang gi depan rah meja sensei...

adib : kamu semua tidak siap kerja rumah. diba, mana kja rumah kamu? kimak kamu.

HAHAHA. okey. =.= adib xbgus jadi cikgu.

& we've got our number...


ziah
diba
eda
krol
azib
zati
aimi
ziera
zanah
rifah
aku
mizul
dayana
farah
mia
alice
lynn
izni
hanis
nadia
shaz
minoi
zana
jas
haz
awg
ziq
mike
dib
sopea


moga ktk orgg coba gik for semester 2 tok. :) & plis boh lawan aku. aku mok ilak no.1 =.=

No comments:

Post a Comment