Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Friday, February 27, 2009

good girl, bad day

sikk berasa ritok dh ri jumaat. ku salu ngeluh xpat main internet for school day but nektok sigek pun xda keluhan aku. gudgurlgudgurl & pagi tek ngg sepek nyawa coz ada spotcheck mengejut. yobihh. sepekk abisku. then hp ku knak rmpas & bleh diambik minggu dpn. nasib bpkku xmrh ngn aku coz nya nyoh aku mbak hp kt skul. yalah ku sygg lebih ngn bpkku. syggnya ilak2. mati2 ku pikir bpkku mrh but disebliknya nya support aku & merepak ngn kolej. ahaha:DDD okokok. u noe wat, omel dh da grk nama MAYAAAAA. ahaha.:DDD kan aku dh expect nya grk ngn maya & maya mok permainkannya. gus maya! ahaha. ku ngn maya sekongkol mok ngenak omel. gikk ko omel. HAHAHAHA. coz maya mdh nya mok bls dndam ngn olaki coz olaki ska mainkan mpuan. n nya mok buktikan mpuan bukan babie doll & maya tauk omel permainkan aku. aku lalek pa. ku BANYAKK PEMINATTT. yeaaa. mcm ku bodoo harap omel jakk. & skrang ku serik ngn org nama LAKI. & skrang tokk ada sorang kawan rapat ku mok jd grkku. & now ku temuduga nya since minggu lepas smpe nektokk. & ku ritok ada molah surat perjanjian & contract mun nya maok jd grkku. lucu x? ahahaha.:DDD ku xpnah molah daktok mun ku mok bgrek but ku grk bukan mok FUN but seriusss bh. tats y aku molah surat pjanjian & so on & sak olaki bakal grkku taukk aku serius. doakan kmk, u all k?? :)

No comments:

Post a Comment