Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Monday, February 23, 2009

dont ever trust the liars

aha! liarssss! ada crita HOTT ku mok nyampee ngn ktk orgg! & pke pngajaran uwak. this is a true story k. nang pnah happen kpd seorang perempuan yg lemah lagi baik hati shingga lelaki mencari kesempatan mempergunakanku. aku lah itu perempuan! jadikan cerita aku suatu pengajaran. & kmk akan membongkar rahsia ku lamakk tok k pengajaran. akuu nangg dh geram & aku xkempang ati ktk org tpedaya ngn janji manis seorang lelaki. tat boy named ISPERIFAZALI BIN BAKI aka omeyl. his my exboyfriend yg slama ini aku tunggu2. mek org clash coz nya dah dua kali terkantoi ngn parents coz nya mok spm so parents nya xsoh. pksa la tek clash & then nya mdh nya susah mok lupakkan kmk. tat time aku dilamun cinta & aku cayak trus ngn katanya. he's different than others. nya tenang mun klaka buttt dlm hati sapa yg tauk. byk memories yg susah ku mok pdh ngn ktk org. mun ktk org mok tauk memories ya, nanyak ngn kumpun. ku xpat mdh lam public. k? then pas ya adalah sorang mpuan nama maya timbul dlm idupnya utk merampas cikabgsyg akuu yg tercintaaa. u noe wat, mpuan sundal(kwnku nunggah) or ngek(zizi nunggah) or kutu mayam(ku nunggah) ya dolok skul openg but tekjut ku nya pindah starr gara2 omeyl tercinta!! oiii, antap bh nkkk???! yea. masa ya omeyl mdh nya org juz kwn. lah masa ku kol, xpnah omel dgr pa dikaka ku. sa kaka ngn tunggul kayu. sakit atiku bodooododo. ya aku & zizy(bestfriends omeyl but omeyl tgh klaie ngn zizy gara2 maya). at the same time maya perampassss bestfriends org & grk org! perei mek duak tetak ntam kutu mayam ya. makin kuat perei mek org tetak, bila nanggfs ngek ya ber MICKEY MOUSE. gaigaigai. ahahaa. nenen dah tumbuh besar msih gik ska mickey. adik ku nok lom dara ya, xska mickey. nya madah sakaii. :DDDDD then xlamak ya aku nrimak mesej,

"fatin, yg sebenanya mek xda feel gk ngn ktk, coe k. iboh nunggu mek smpe biz spm. pat x? mek bkn maen2kan ktk, p dunno lah phl. bkn krna maya, nya xda apa2 dlm hal tok. sweater & book ktk mek mintak coz mek ska, k kenangan kta, jgn eply msj tok & jgn call mek gik. mun ktk sent msj mek xkan eply & mun ktk call mek xkan angkat. sori k. papai.:("

ek elaaa molah muka sedih penipu yaa! aku nangg curse ku abis2 olaki ya. dh la mahal sweater & book dibeli aku. sng2 nya mintak cam ya. ya aku mdh ngnnya. pas ya aku nyoh nya merik balit sweater ya mun sik, ku agak umah nya nuntut balit harta karun aku! ya nya mdh AOKKK. lgikpun, pke pa nya simpan coz nya xda feel gik ngn aku nk??!! yea. gus brik balit. dh nama bodo,bodo lah yaaa. pas ya aku eply,

"tq, plyboy:) antap bh u mpermainkan sy. xda cover2 gk.pmbulak. penipu. cuakk duhal kau tek dgr ku mok g umah kau nuntut balit brg aku! mun x dh lamak, ku report mdh ngn parents kau, kau ngisap DADAH. ku ada num cdakk mun aku xkempang ati but nasib bait aku tok sbg gurl ada prasaan takut coz kau gengster tek nk. ku takut ku knak rogol oleh pnagih dadah kdak kau bh. cuakkkk!olakilah yaa,lak nyalah mpuan! oklah ya. cuakkk o cuakk! buhbye cikabgggsygggg. uuu! disgusting!"

No comments:

Post a Comment