Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Monday, January 11, 2010

superr okay.

dtg sch kol around 5.54 like that. GREAT. & sampe jak rah gate , ku nangga awg kenak ngerepak oleh cikgu jaya coz sik pake tali leher & logo. gila uh? asmaul husna bergemar di udara.then,masuk jak kelas aku terus teriakkaong nunggah IZNI ! haha. ku pdh pasal a girl named izzah nabilah, that's too obvious rah topaz psl girl ya. i talked and talked abt that girl mala nanyak psl hanis, num hanis , plus hanis mdh ngn aku yg izzah nanyak status hanis tok single or sik. yerr, pjl =.= eran ku ngn girl ya. ku sik bencik nya but a bit annoyed sumtimes mpuan ya -,- dh ya nganok org pnde bgrekk blablabla , sak dikpun ?? nuh uh.
sivik time, cikgu aisyah xpat datang, so nya soh mekorg take a look on pkerjaan kosong. we were pereing tetak , what's that for? HAHA. and me & izni tgh crack aku awal mok jadi office assistant, i suggest izni jadi tukang sapu sampah. haha & krol mok jadi operator. yerr. HAHA.
time math, nothing much. we just did some exercises and learned a new chapter which is polygons part 2.
time rehat, menTULAHkan dirik dgn haz,izni & alice & shaz psl tutttt. HAHA. sik pat pdh. mun mok tauk, ask direct to me. kah3. nang perei ku tetak , smpe terduduk ku.
& yeah, a happy news for me plus ALICE. hoo yeah, saham datang kuching this april ! and i was like, really??! unbelievable. ticket dh da tunggu mok blepas bln april tok. yerr, alice. aku gik happy juak saham datang. mok juak nangga saham real ;o
and cikgu hayati dtg class mek org nya ngumum nya dh last rah kolej. so, yeah , we slm slm ngn cikgu.
and mostly, menggaokkan dirik ngn mizul. nuh uh. kenja mizul. :P
then time bm, psl presentation. i've got errr. prosa tradisional which is raja beliung like that nahh, sik ingat KAH3. gik maseh dlm 3 weeks frm now mok present. aku suka part part presenting. best bha. aku suka pokpekpokpek. hehehe. and ...

cikgu srikandi : karangan rangsangan atau ....(tulis rah papan tulis)
krol : ransangan... atau pun menghairahkan..
aku : HAHA. bodo.

and sofea,hanis and azib did some mistakes coz they had spoke in bhsa baku srwk. HAHA.
poor them. but yeah, lucky me & krol coz mek duak krol da terKLAKA srwk ngn cikgu srikandi , cikgu sik prasan. haha.

and sejarah, me haz shaz and alice with our smile face at cikgu salleh. kah3. -,- and we plh questions and sejarah best. and all of us gossiping each other psl cikgu salleh meneliti kipas cina nok besar rah meja and mengipaskan dirik nya -.- bak kata rifah, " haha. maka dh da kipas angin rah atas palak. nang berpeluh cikgu ya." HAHA. & izni ada mdh sumting. tutt. xleh. HAHA.

and agama, semangat mok ngafal pafa blablablabla. blombak ngn eda sbnrnya. HAHAHA. then we pergi suro, and aku nemu AHAK2(u-knw-who-she-is) . and klaka2 pelik2.HAHA.
aku : aku nikahkan kau dgn salleh bin mahrup (menyalami tgn ziah)
ziah : ehhh, haha. mek da nangga bini cikgu salleh?
aku : okay ka?
ziah : kdak muka org mlayu. biasa biasa.
aku : ohh.
farah : yerr, fatin ngn cikgu zamzy.
aku : tulah. HAHA. yerrr, farah ngn cikgu pa oh..
ziah : farah ngn cikgu putit.
aku : HAHAHA. tulah.
farah : cikgu putit dh da bini nak?
ziah : dh da anak dh.
farah : anak nya sch encik buyong nak?
ziah : aok.
farah : anak nya laki ka mpuan?
fatin : yer farah... HAHA
farah : sik alu mok cam ya. haha.
ziah : farah patutnya dh tauk anak tirik dikpun maka bakal mak tirik.
fatin :HAHAHA.

then balit blablablablabla. and wtf ! i met nuay . eh noooo, malu pusak ku. then izni mdh, rilex rilex . ku xpat rilex dirik. haha. then limpas jak, ..

nuay : eh.
aku : eh, hello. haha. tunggu adk ka?
nuay : aok tunggu adik.
aku : arr, okay, bye.
nuay : haha bye.
aku : (KOBEK )

and eda was like yerr at me -,- nuh uh.

No comments:

Post a Comment