Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Tuesday, January 26, 2010

summary

aku aher ritok tek. thnk god nasib nadia aher juak. so writing down our names rah pondok guard. & we put the reason why we were late is "AMBULANCE" haha. bodo. =.= then, ngenang first period is cikgu nizam. so, we tired miker hukuman ne mek org mok because sapa sapa yg dtg lambat kelas cikgu nizam, tauk jak la hukuman pelik pelik nya. haha :D then yeah, dtg jak kelas. semua mata ngga mek duak. & cikgu nizam soh mek duak nyanyi lagu ARIF & MAJU DLM BAHASA JEPUN. me & nadia pa gik, perei. HAHA. then, mek duak sik mok. then, cikgu soh mek org menari tarian bogel. -,- kah3. last last, nadia mok menari tarian aselehe. haha! then, tinggal aku gik nari tarian aselehe. haha. bodo ku juak.

time scn. aku check punya check darah, aku dlm darah O. hohohohoho.


boring boring boring. aku BANYAK NGANTOK LAM KELAS.

& & aku,shaz,izni,mila,zanah,zana main truth or dare. lawakk ehh .HAHA.

& time math, aku ngntok & tertidur coz yarabbi eh, rasa lalok dirik aku. . BIADAB.

huhu

No comments:

Post a Comment