Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Sunday, October 04, 2009

today's

:D well. bgun ku pagi tek, trus bpk mdh, g ngga dak org molah psmbhan lagu indie band rah wterfront. aku pa gik, trus mandik. hahah. apa yg ku heran, aku da temu a boy yg aku salu terjumpa 4 tahun berturut-turut but yea, i just terjumpanya nang wajib ONCE A YEAR. haha. perjumpaan tanpa dirancang oke. sriously. asal aku terjumpanya, mesti ofc mbak muka blur duak duak. aok lah. ku xknal nya. nya xknal aku. haha. bodo. tauk muka tapi xknal. aku sama kursus ngnnya dolok masa ku darjah 5. ngeheh. cehh. dah ya gi umah haz. haha. together with mia & alice. terdetiknya tek mek org alu mok record video. pa gik alice ngn haz. haha. tlbih gila. mek duak mia alem. ceyhh. ktk org leh dpt video ya dari fb haz okeh? . then pas ya mek org g bli gift for zie. kejap jak dah jumpa gift yg spesial. we gave her rantei bearr. nangg rambang mata mileh. last last, idea aku dipake coz haz padah zie ska bear & rantei baa. kol 4 dak ya, mek 4 gi umah zie. mek org yg terawal dtg. dah ya last last 8 org jak dtg. piluk ati ku dgr ku ingat srombongan topaz dtg. hohoh.



5 THINGS LAWAK TIME BDAY ZIERAAA

first, hahah. haz & shaz sott, main kol kol sama dirik. hahah. buang kedit jak. sa main dango sa. :PP
2nd, sriously, aku konpius ngn muka diba ngn muka maid ziera. tang sama jak =.='
3rd, haz & alice xmalu malu tonggek tonggek burit main lagu abracadabra rah rumah ziera. haha.
4th, ziera planned to kill me & upa ziera kdak murderer mok nusuk tulang blakang ku time nya mbak pisok. hahah. pa kah?
5th, ziera xsoh mek org pegi bilit nya bcoz..... nya smbunyi sopea lam bilit. hahah. antap sopea tido lam blit ziera. ngahaha. pecah rahsia. sofea noor azziera. yerrhh.

No comments:

Post a Comment