Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Saturday, September 05, 2009

most memorable

i miss my old home. rumah lamak ku dolok sama umur ngn aku. thn tok genap rumah lamakku umur 14 thn. i really miss my neighbour,erra. my neighbour, emma. my neighbour mak cik dpn rumah jual kropok, my neighbour madrasah & so on. & takbir raya dari suro gita sia & rumah izni, rumah cikgu ku, rumah zanah, dekat sia juak. see?. i really miss suma yaa. mun boleh, aku mok pindah balit rah rumah aku ya. biarlah sempit biarlah. rumah baru sunyik aku. and also you know what, i also penah & salu klaie with this guyy, haha. idk what his name is. the thing i knw bout him is, nya penah anta surat layang kat aku mlalui jiran ku. he just padah nya dari st.thom. nahh. crita lamak. haha. apa kaba nya oh? rindu ku mok kaie ngn kau eh. haha. & unfortunately, suddenly ku nemu omeyl jakjakjak. muka kau gik? xda muka lain ka? arap atiii muncul muka miak gai st.thom ya. alu kuar muka omel gik =,= heh. damn. kimuck! huh. grr. dah la. xda mood mok crita.

No comments:

Post a Comment