Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Sunday, August 02, 2009

YANAA ESP.

i read yana's blog. (http://yanaathemereng-yana.blogspot.com)
it was truly so sad posts.
arhhhhh for yanna,hehe.
me too me too. mek lom siap keja rumah ehh. haha.
sapa sapa yang lom siap keja umah juak, give me TWENTY! ohohoh..
the very best thingg, yana said...

"SEMUA MEMANG SALAH PEREMPUAN LAH?" lelaki betul semualah? PALAT! Yah. Geram bha! Kamu sampaikan cerita yang salah kepada rakan rakan aku. yah. mungkin nama aku da buruk depan mereka sekarang? tapi aku mahu kamu tahu, aku tak ada niat nak mempermainkan kamu. kamu mahu aku explain macam mana lagi? cukup lah. dengan sindiran yang aku terima dari fs aku. AOK AKU TERASA BAH! puas hati kamu?! Kalau aku memang betul betul sudah cuak bosan jemu dengan kamu memang lama dah aku pasang kayu tiga! *kau pun tauk pa maksud ya nak?!*
sekarang aku dah jadi bini orang. puas kamu?! yalah. aku tak curang,kamu padah curang. nampak gilak kitak dah sik cayak kamek bha. Then its okay lah. kamek berserah jak pada ilahi. bak padah kitak dikpun eh ! PlEASE LAH. Kamu tak tahu cerita sebenar. jangan main tuduh sebarangan bha. tengok? kita sama sama terluka nak? Yalah.Sikpandey jaga ayat. aku pun ada hati dan perasaan kamu pun ada. Think before you do something. Aku dah tak tahu lagi macam mana nak selesaikan masalah kita berdua.Aku tahu kamu dan rakan rakan memang sudah benci pada aku. Tapi apa yang aku nak nyatakan kat blog ni *aku tak coverline or whatever yang kamu orang nak cakap. * mun kitak baca blog kamek tok, please lah. do talk back to me. Iboh main sindir dalam fs bh. dirikpun skit ati lak. kamek pun cdey juwak. bukan tak sorang jak bha. Ish. PK LAH PAKE OTAK. Ah. Lupakan sajalah D:


dh baca? alrite.
aku yakin 100 % that her ex yang salah. sriouslyy. aku sakit ati ngn laki dakyaaa.
pajaklahhhh. dendam aku ngn ex aku kian menjadi menjadi & kian START again & again pabila ku baca yanaa di clash oleh si ex nya ya. bodooo. cibai laki yaa. aok ehh, some boys think they rasa bagus ilak. they think mpuan suma salahhhh. i'm not telling lelaki palat pa suma but i'm just xpuas ati ngn some boys yang clash ngn mpuan dah ya nya mdh ngn geng2nya yang mpuan ya SALAH & breaknyaa! pajaklah! cibaii.

i give two middle fingers for you, bitchers!

No comments:

Post a Comment