Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Saturday, August 08, 2009

NGAHHHH

gilaa! aku pun nota ringkas PI lupak dibah meja. BUDUHHHHHHHHHHHHHHH. paksa ku polah nota baru. eee. GERAMM. -,-

i read irel's blog... haha esp. irel.
haha. gik sa jadi pengawas. tiap ari kenak ngerepak kak izzan. ;p & i will stay away & avoid from you cause H1N1 rah st.thom lah. yuck. haha.


irel said....
"Tym ari rabu....sekolah kmk org knk cek pelajar yg demam jak...termasuk lah saya sendiri...
hehehehe...
beberapa org pelajar knk kesan yg symtom H1N1 sidak nya...daknya d suruh plng teruz...
tp alhamdulillah suhu saya normal....sikit2 lagi mk knk kuarantin..hehhe....
yalah...tok lah dh menunjukkan tanda2 mk kiamat..hehe...
tp memang fakta bh..
terlalu byk dah kesan nya yg kta sendirik nampak..
jd hati2 lah..."


aoklah aoklah. he seems pozering my ayat DUNIA DAH NAK KIAMAT. haha.


eda's blogg...

nahh. xdi updatenya. she has thedot.tumblr.com rite?


& dahh. aku mk offline.
internet boring. FB boring. FS boring. MS boring. YM boring. all are boring.
aku hanya aktif BLOGGER jak. hee. jimat masa.
malass ehh.

No comments:

Post a Comment