Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Friday, July 24, 2009

KU KATA DENGAN JUJUR.

okey .this post is very very SENSITIVE, HURTING YOU, & will make you hate me. okey. but before you all read this, janji ngn mek yang ktk org sik akan kecik ati, mun ktk org kecik ati skalipun, awal ku mintak MAAP ahh. ku mdh tokk coz ku sik aman & bsalah sik trus trang ngn ktk org. so, after you read this, ku maafkan ktk org & ku mintak maap dr ujung rambut sampe ujung kaki ahh. ku madah dengan JUJUR & this post bukan bermaksud mok nganok ktk org. just aku mok MADAH JUJUR TULUS DARI HATI AKU COZ AKU MOK REFRESH HATI AKU. & sorry if i'm too sensitive & too tooooo sik pat dimbak guro. you must know first, aku jenis xpat dimbak guro esp. mun org main guro macam nganok nganok ehh. ya nang mudah KECIK ATI. idk why ku nang camtok. & ku dr dolok brusaha mok jadi kedak ktk org bah. kdak sik kecik ati ngn gurauan. ku sik tauk phl ku daktok. ookey, here we gooo... arrr, BUTT. pa yg aku akan madah bukan bermaksud ku BENCIK ktk org ah. bukan. just mok luah pa yg ku simpan dr dolok.

aeliz - aku jeles mun aeliz sik layan ku ilakk. i jeles munnya layan cdak lain kdak nadia, haz & mia. boh kecik ati ah alice. but, i knw bukan salah alice. aku tlalu sensitif & tlalu cemburu.

arifah - just 10 % jak rifah penah kecikkan ati ku. but nektok, papajak gurauan nya, aku sik kecik ati.

krol - aok. krol pnah kcik ati ku. tapi xlalek lah. coz aku sensitif. xpat dianok sikit.

zatyy - aok. zati pnah kcik ati aku coz she's not telling secret yg majoriti org tauk. but sik lah smpe kcik ati ngn nya gilak. just 0.1 % jakk. dah ya bok nya mdh secret yaaa.. hehe.

haziq - haziq xpnah kecik ati aku. bguslah.

dayana - ku hanya TERASA jak coz dayana ska ceramah ngn aku kdg kdglah. hehe.

izni - seriously, dolok ku pdh izni merampas aeliz dr aku. HAHA. lawak aku juakk. segal ya jak dah sensitif.

ziera - ziera ska ngalo ngalo aku lahh. i tauk nya guro jakk. but sometimes, if i'm in badmood, hati ku trus terguris.sorryy. but nektok sik lahh. coz i knw ziera is a good girl .

azib - seriously, kdg kala i sik suka ngn azib segal org ngatik aku ngn azib. mek sik skaa dak yaa. aok aok. MEK NANG PENAH SKA AZIB, but now just biasa jak ngnnyaaa. coz hati mek tertumpu ngn miak ST.THOM yaaaaaaaaaaaaaaaaaa. haha. ziera ohhh?ahhaa.

minul - HAHA. minul tiada perasaan untuk menyakiti hatiku.hahahahhhaha. mintak maap minul ah mun mek da nyakit ati ktk.

diba - diba sering mdh "boh jeles fatin mek ska azib"...... & stiap kali ya lah mek kecik ati coz mek ngn azib is nothing okey. & forgot jak lah yaaa. mek mun kecik ati, kejap jak bh. pas ya okey balit.

hanis - dolok hanis penah kecik ati aku tp aku jenis xkesah lah. aku maafkan jakk.

aimi - gurauan aimi kdg2 buat ku hampir hampir kecik ati & sigek perkara jak yang ku respect ngnnya, nya suka lembut ati aku & bait. & aimi knows mek tok kuat sensitif & she'll be mintak maap ngn akuuu mun nya rasa aku tok dh kecik ati ngnnya. nya nang bait.

mikhail - mikhail xda salahh ngn aku. mun mek ada salah ngn ktk, soriii k. mintak maap ilak ilak.

zanah - hehe. kdg2 jak yg katanya buat mengecikkan atiku, tp last last i knw yang nya mdh something yg mengecikkan ati ku ya adalah untuk kebaikanku. yeeaaahh,;D

farah - farah sik penah kecik ati aku, sik penah guris hati aku, sik penah buat salah ngn aku. but mun mek da buat salah ngn ktk frh, soryy k.

shaz - ada dolok shaz guris hati mek tp masa ya mek gik tgh bersedih. hehe. biasalah ya shaz, mpuan tgh period.

nadia - hehe. dolok mek jeles alice layan ktk. & mek jeles muka ktk KACAK. aok menaa. & mek kecik ati ktk xlayan kmk ria. ktk byk lyn alice jakjakjak. mek pun mok DIMANJAK juakk. -,- haha. boh tetak nadia. guro jakk. hehe.

haz - haha. haz jarang nyakit ati aku. arr ya jakk. hehe.

lynn - lyynn, sriously, ktk nang salu kecik ati kmk, & kdg kdg mek akn avoid from ktk untuk ngelak ktk beguro dalam mengecikkan ati kmk. hee. lynn, mek nang kuat kecik atiii aiee. tp selalunya you care bout me & buat mek terharu even dolok ktk penah kecik ati kmk & & you nang slalu juak bait ngn kmk lahh. tp nok hal ktk kecikkan ati mek, forget jak lahh ah. & maafkan kmk mun mek ada kecikkan ati ktk & buat slh ngn ktk. sorry ahh. sory soryy,.

edaa - ktk AWESOMEEEE. ktk sik penah kecik ati kmk walau sedikitpun. xpnahh langsungg. but dolok masa form 1, masa kta bermusuh musuh ya, forget jak lah ahhh. sory.

zana - ktk sik penah kecik ati mek juak. hehe.

ziah - ziah xpnah kecik ati mek juakk. molah lawak jak keja ktk yaaa. ;DD

mizul - haha. even mizul suka & sengaja mok NGECIKKAN ATI mek tapi mek xpnah KECIK ATI NGN MIZUL.mena mena. mun mek marah pun, mek marah bulak bulak. mek hanya suka klaie ngn mizul. best bah klaie ngn mizul. but keseluruhannya, mizul xpnah kecik ati mek even nya nganok mek bodo ka pa kaaa coz i tauk nya salu plenteyyy orangg. haha.

adib- adib ska ngaco & suruh ku manas masa ku badmood. ya jak, hehe. nok lain soh aku geram + tetak. dak yalah.haha.

awg - sama jak ktk ngn adib. duak kali limak.

mia - mia xpnah kcik ati mek. nya kdak mizul juakk. haha.

sofea - sofea ada nyakit ati akuu. SALUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU EHHH. yea. but aku maafkan kau. & maafkan aku mun aku da buat salah ngn kauu. kau bait bah sopeaa. ;]

jas - jas dolok pnah marah marah ngn aku & aku phm nya stress. tp dolok adalah sikit sikit guris atiku. but i knw, atiku da PROBLEMM. something problemm eh. sorry jas ah mun mek da kecik ati ktk & sorry mun mek da buat salah apa apa ngn ktkk.

okey. so plis do not hate me k. mek padah suma tok ngn jujur & mek xpnah mok & xda niat MOK BERMUSUH ngn 2TOPAZ coz mek sayang 2topaz. mek justt luah isik hati mekk jak. sorii sapa sapa yg kecik atii. maafkan kmkk. maafkan kmk ahhh. sorry sorry sorryyy.

after you read this, plis do not ask mek & madah mek naktok & naktok. & jadikan kes kecik ati mek dh tutup k. okey, we close the case. forgot the past. past is past bh. ;]

No comments:

Post a Comment