Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Wednesday, June 17, 2009

aku kecewa keranamu.

5.41 am, aeliz mesej aku nya demam. & i wish she bait bait. & take care.
haz & I were pereying tetak when cikgu awg kok molah speech. jayzee is better.
& & i stress tok segal bi akan molah drama kdak last year. it takes a long time & it so hard mk buat drama. i hate you kerol & i bangga u rajin mk buat drama. huhu. & i'm sorry to mizul cause mek marah ngnnya masa bi tadik. it wasn't his fault & that time i'm in badmood. sorry. and for all yang baca tok, sapa yg suntuk ilak sik tauk mok polah keja kusus sejarah & KGT u can tengok contoh miak semenanjung molah kt scribd . angol palak kerja sej ku dipasing pasing rah org lain. please, i want my kusus sej BACK! thnks. & plis & plis, mudahan mdm marlinda nyoh sensei tukar tempat duduk awg rah tmpat duduk aku. please. sofea so bisin & busybody & making my agama mark turun ! & & i rily didn't expect kwn irel already majoriti tauk aku. huh. enough. coz of that, i hate FS. fs makes suma org tauk aku. ku gi sine sine, x aman aku eh. ada jak org nego aku. & i hate it. & i'm happy i've got at least 2A for this exam. & thnks ustaz for PI. my pi real is, 76% and nait ke 84%. & the real real real is, my pi is 86% dan disebabkan sofea aku kehilangan markah. i hate you sofea. gara gara ya, aku xpat lawan markah azib. huh. lucky you, azib.first in history, aku merik tumpuan ngn KHB & alhamdulillah. & thnks for nizam ngaja saya. :] i love you.

HI, PE, ME, JI, KU, HI,BI, UNG, KE, PU... EMAS PERAK..TIADA WARNA...
HOHOH. totally fun & funnyy.. ngahahaa.
.................................................................................
...................................................................................
..............................................................................
......................................................................

ku sangka kan kau mencintaiku..
kau tidak pernah tahu aku sangat mencintai dirimu sehingga aku sanggup buat apa sahaja untuk mendapat perhatian cintaku darimu,
tetapi.. hatiku kecewa, hancur musnah disebabkan dirimu..
dirimu sanggup melukakan hatiku yang sanggup berkorban demi masa dpn untuk dirimu..
di manakah cintamu dulu terhadapku?
di manaa???! mengapa dirimu sudah tidak berpaling kepadaku?
apakah dosaku terhadapmu?
wahai.. bahasa melayu, mengapa dirimu sanggup menurunkan markah bm ku yg unggul dahulu?
mengapa kini bahasa melayu aku mendapat D ?
aku sungguh mencintai dirimu sejak dulu lagi....
.apakan daya... dirimu tidak mencintai diriku lagi..
aku redha dengan semua itu..
aku tahu Allah ingin membalas semua perbuatan dosa besar yg pernah ku buat...
ampunkan aku, Ya Allah... :'(


:'(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


p/s ; azib, plis mbak kitkat for ari guru. uhuuu.-______________________________-

No comments:

Post a Comment