Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Tuesday, May 19, 2009

skeemaaaa

SURAT SKEMA

No. 8186, Lorong 7,

Taman Matang Jaya,

93050 Kuching,

Sarawak.


_______________________________________________________________


Puan Hayati Hj. Sabil,

Ketua Bahagian Perkhidmatan Maklumat,

Pustaka Negeri Sarawak,

Jalan Pustaka,

Off Jalan Stadium,

93050 Petra Jaya, Kuching. 17 MEI 2009


Puan,


Permintaan Pengurangan Denda Buku


Berhubung dengan perkara di atas, saya, Aeliz Sofiehazzlin bt. Hashim ingin meminta kerjasama daripada pihak puan agar mengurangkan denda buku pinjaman iaitu RM 101.60 serta saya telah kepilkan bersama dengan tajuk buku yang dipinjam.


2. Saya ingin meminta maaf kepada pihak puan kerana telah lewat menghantar pinjaman buku tersebut pada tarikh yang ditetapkan.


3. Hal ini demikian kerana saya perlu menggunakan buku pinjaman tersebut untuk rujukan pertandingan mengenai kerjaya jurutera dengan jangka masa yang lebih lama.


4. Walaubagaimanapun, saya juga kurang arif mengenai bagaimana untuk memohon supaya buku pinjaman tersebut boleh dipinjam lebih lama daripada tarikh yang ditetapkan.


5. Saya berharap agar permohonan ini mendapat pertimbangan yang sewajarnya dan mendapat perhatian daripada pihak puan.


Sekian, terima kasih.


Yang benar,


---------------------------------------------

(AELIZ SOFFIEHAZZLIN BT. HASHIM)



errr. is this oke? huh.





No comments:

Post a Comment