Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Monday, April 06, 2009

the memories come back


i have a hot news to tell for u all. it's bout sis maya. i knew this news from sopea. tq sopea. ur too much appreciate. sygg kau. HAHA.:D oke oke. anyway, sopea has told me,

sopea: fatin! fatin! ku ada crita for kau!
aku : apa apa?
sopea: maya, ngerepak ngn kau kt buletin fs, tajuk buletin ya xslh aku, "fatin.kolej abdillah. form 3". p yg lawaknya, nya mdh kau form 3.
aku : oo kimak kimak! phl mpuan ya?
sopea: sik tauk. nya ngerepak psl omel.
aku : huh.pa nya pdh?
sopea: klak kau nangga kt fs lakk.

pas ya bok jak tek, mek ngga buletin yg dihantar maya, nya mdh with the titled
Fatin.KoLej abdiLLah. fom 3. 29 january. *spa kwn ny. pdh dgn ny tok.. *

fatin!
boh nk nyumpah omel ehh.
ya bkn slh ny mbk tak apa2.
ya slh tak juak.
tak juak yg mok nk?
xpt nyalah oank laky.
mn kita pndey jga.
iman kita kuat eh..
xda bnda ya akn t'jadi.
mek xmok tak ulang bnda tok gyk!
phm....
mek x ska bha. grk mek d sumpah kdk ya!
mn tak d tmpt mek.
tak akn phm...
sorie 2 say,
mek dha lmk tahan smua tok ehh...
PAHAM x
mek bkn nk kaie hL oank laky ya.
tp..
pk juak bha sblm nyumpah x tentu arah kat SURVEY ya!.
mn oank x mdh mek tek.
x mek taukk!!!
k
bye...
LOVE u LiL sis...

oke oke. i know i know ktk org blurr pa ktk org baca. ada something happen ngn mek duak omel smpe ku xpuas ati. it's private & condential. sorry to say.
& aku mdh ngnnya i rily regretted apa yg kmk buat coz aku da nyumpah omel kt buletin dolok smpe maya ngerepak ngn aku.
p aku syg ilak ngn maya. nasib nya sik anokk anok aku. ya mek syg ilak ngn sis maya. :)

& hatiku berlagu sayu pabila ku membuka profile maya & omel,

oh omel, enggan melayan diriku lagi, pabila air mata membasahi pipi, dan lagu lagu di radio seolah olah memerli aku, pabila kau bersama sis maya. adalah peraasan benci ini sebenarnya cinta, yg masih sedikit bersemadi utkmu, dan sebenarnya ku mengharapkan disebalik senyuman gambar kamu itu, kau juga mengingati aku. ku enggan, berpura pura ku bahagia, ku sayu, melihat kau bersama si dia, ku akui cemburu mula menular dalam diri, pabila ku nangga pic omel & maya, pabila kau bergambar dgn maya, tgnku bergetar sayu nya hatiku, di saat kau benar benar mahu pergi, seperti ku bernafas dalam air.

no one, xkan sapa yang akan melupakan first love nya. sriously.

No comments:

Post a Comment