Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Friday, February 13, 2009

life is wonderful(:

hye viewers! sudahh lama aku tidak mengePOST ini blogg kesayangan. well, mek sehat.:)) & makin ceria spt kanakkanak ribenaa:DDDD walaupun aku tau usiaku makin lanjut & dunia makin tua, aku masih lagii dalam proses mengenal diri ini.. seriously, dolokk masa f1 aku still olah dak miak kecikk & lom tauk SAPA AKU. tedahh ku. & now aku sungguh bersyukurr aku menilai ku mpun aku mula berfikir & fikir aku start taukk yg aku hanya hamba ALLAH. akuu insapp & realize solat 5 waktuu start bulan feb:) alhamdulillah. hati aku skang tokk dh tenangg & xda gik bitches dtg klaie ngn akuu. syukur. dan aku terpaksa melupakan isperifazali kesayangankuu dulu utk sementara. ku mokk fokuss ibadah, school & bestiee:)) love 'em. & lam drama aku terpilih jadi understudy. oklh ya drpd xknak pilihhh. ku saa bukan masanya aku jadi main characterr coz aku gik masih setahun jagung lam drama. gik msih blajar merangkak coz ku nangga main character rami cdakk senior f5 dak ya. btw, aku da molah pusi khas utk kwnku yg meminta ku molah puisi. brebutrebut cdak nempah akuu k molah puisi k cdakk & now aku still bokk molah sigek poem tokkk.
copyright from me:)) & no copy & pastee my poem! :DDD

kau ibarat air yg mengalir dgn jernih,
gelak tawamu membuatku sentiasa gembira,
kita diibaratkan seperti pari-pari yg
terbang bebas dgn hangatnya
cahya mentari jinggga menerangi alam nyata.

kau sandarkan harapan yg menggunung tinggi,
kau dtg dgn tiupan semangatmu,
setiap aku merasa kecewa teramat
dan dikala aku menyimpan seribu kekaluatan
di hati yg penuh gundah gulana.

kau kekuatanku,
kau jantungku,
kau inspirasiku,
kau pujangga hatiku,
wahai sahabat.

pande x?:))

No comments:

Post a Comment