Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Saturday, January 31, 2009

SETANHANTUJIN sekalian

Ya ALLAH. kenakk la akuu tokk. &&*^%$%%! erghhhhh. gilagilagila.
i'm afraidd to fell inluv with nothing to display. taukk sikk sapa yaa?
mun taukk, bohh pdh. ku dh pomise ngn omel ku waitinggnya smpenya lepas SPM.
& i hopee waitingg aku tokk BERBALOI.
aku nangg ku ROGOL lakii ya mun nya sikk KAPEL ku balitt lepas nya SPM. yeeaaa. (ganass sungguh aku ini.) aku sayanggnya gilaa babiisetann!
& wahaii setansetanhantuhantujinjin sekaliann, bohh memesongkan hatikuu.
pliz.. ku xmokk fellinlove ngn olaki lainn.
taukk la aku tokk singlee nektokk(utk smntra.)
ku taukk setanhantujin antaa akuu olakii ENSEM2 HOT2 k akuu lupakk ngn OMEL..
skarangg aku sudah inlove with DAVID ARCHULETA. udahh gikkk nganta olakii lain.

No comments:

Post a Comment