Stalker(s) Creeping By
My photo
Kuching, Sarawak, Malaysia
Blog since 2008. Twenty & teacher-to-be. Loud & outspoken. Childish. Socially awkward around guys. Prefer a small circle of friends but friendly.

Friday, December 05, 2008

hati terluka

setiap kali aku sedih...die bersamaku..
setiap kali aku gembira..die bersamaku..
setiap kali aku menangis..dia bersamaku..
dan pada masa itu juga aku
mengharapkan dia adalah cinta
sejati yg kunantikan..
dan pada suatu hari itu,
dia telah meluahkan perasaannya terhadapku,
dia berkata dia mncintai aku.
pd masa itu juga, aku pun mencintai dia.
selepas itu, kami nyalakan api cinta dan
bermula pada saat itu juga kami
memulakan hidup sebagai sepasang kekasih,
aku berasa sungguh gembira kerana
dicintai dan juga mencintainya.
2hari kemudian..
tiba-tiba dia berkata kepadaku..
dia ingin memutuskan hubungan kami..
disebabkan perkara yang sulit..
dan ternyata memang susah untuk mencari cinta sejati.
tetapi..
kami memulakan hidup sebagai kawan..
malangnya..
dia ingin memutuskan tali persahabatan kami..
saat itu..
hatiku menangis dan sedih mengenang nasib diriku..
aku menangis..menangis..dan menangis mengenang c dia..
aku redha dgn semua ini..
dan aku tidak akan berputus asa menanti si dia..
ya,menanti si dia kembali kepadaku sampai bila-bila....

No comments:

Post a Comment